AH Tokyo 検索

カスタム検索

7/18/2010

ルスラナ - BSフジ

元国会議員?

それが、本当なら、面白い経歴・・・

イタリアのチョチョリーナも面白かったが・・・


一国会議員なら、問題ないと思うが・・・

首相や、大臣クラスや、州政府長など、個の責任が大きい場合は、ムリがある・・・


自治体でも、NY市長、シカゴ市長、ロス市長など・・・

影響が大きい人物は、個の責任が大きいので、変わり種は問題になる可能性がある・・・


そういう意味からすると、シュワルツネガー・カリフォルニア州知事は異色の存在・・・


せっかくだから、ウクライナ語の自動翻訳は? おそらく、印欧語族?なので、英語と変わらない?

どうでしょうか?


Multi Language


We may be able to use multi language.


We may use English as a common language and may use mother tongue etc.

Or We may use only mother tongue.


In some cases, We may use Auto-Translator(Language Tools).


Art Harbour Shimokitazawa



マルチ言語を使う


共通言語として英語を使っても良い、母国語なども使って良い
もしくは、母国語だけを使っても良い


場合によっては、自動翻訳ツールを使っても良い


アート・ハーバー 下北沢



2004年4月世界ルスラナのが、聞いていないすぐにすべてを変えた。
2004年5月ルスラナは国際舞台に登場 - ウクライナの歌手ビジョンイスタンブール(トルコ)にすべての音楽を記録した。 1と50万人の視聴者は、ルスラナの勝利を見た世界。単身もたらした勝利を競争«、»ワイルドダンスの、自己アルバムのタイトルをデビュー25カ国以上であった発行。 14ルスラナのlidyruvala 97週間チャート、ヨーロッパでの成功の影響を受ける。 のK母国の歌手のアルバムは5回のプラチナを、最初の演奏ルスラナ、ウクライナのアルバムの500 000のコピーを販売となっている。 その後ルスラナラスベガスで、世界で最もアルバムを売った歌手として名誉ある賞ワールドミュージックアワードを獲得した。 次に、ゴールドレコード賞され、ベルギーでグラフを(最初のステップで11週間)、Czechia、ギリシャおよびその他の国トップ。
ルスラナが、大きな成功を収め、壊れやすい与えたzverhenerhiyniy少女は世界の舞台を作ることができます。絶え間ないツアーの歌手は、世界の隅々まで彼の音楽を持って助けた。 からシベリアギリシャ、トルコ、中国、ルスラナは最近、2008年北京オリンピックで行わ、カナダ、アイスランド。
華麗なヨーロッパの画期的な後、その人気が、成長しているツアー停止していない。 昨年の春会社ロレアル化粧品はルスラナはロレアルの新しい顔となる提供。
世界rekordingovyh巨大Warner Musicは世界で歌手との契約を結んでいる。 ルスラナが真に普遍的と同時に、ユニークなアーティスト。 彼女は常にさまざまな方向に、異常な音や民族混合古いスタイルと現代的な音楽とカルパチア山脈の歌の伝統を使用して自分自身を確認します。 音色彼女の声とユニークな歌唱スタイルの人々の紛れもなくupiznayetsya今日何百万。
作業は、ミュージシャンやDJyivのチームで、ルスラナの音楽の新しいリズムの使用に基づいている彼女独自のスタイルを作成します。
ルスラナ歌手、作曲家、プロデューサー、議員。 ルスラナは音楽のための4年時で、学生のパイロットは、音楽学校に設定されて始めた。 7月に彼女は子供たちのアンサンブルで実行しています。 学校ルスラナはリヴィウ音楽専門のピアニスト、指揮者を入力した後。
ルスラナ、音楽のほかに、常に重要であり、関連する社会活動をされて。 ウクライナの2004年の秋にはオレンジ革命を、ルスラナは積極的に参加を強調した。 そして2006年春、彼女はウクライナの議員となった。
政治ではルスラナの主な特徴は良いの妥当性をしています。 2007年の春に彼女は偉大な慈善ツアードイツの有名なドイツのロック歌手のピーターMaffayem、すべての資金のコンサート中に収集と出発、ブロードキャストリヴィウ、ドニエプロペトロフスクとキエフ子供の病院。 ドイツの14アーティストによる世界各地から参加した15都市のチャリティーツアーは、資金をさまざまな国の社会問題を解決するに引き上げる助けた。
社会活動ルスラナ影響を受けると、人身売買の問題。 OSCEの協力で、ルスラナはUNDPの親善大使になり、アクティブなキャンペーンを近代的な奴隷制を戦うために開始されます。 2007年2月、歌手、ウィーンフォーラム人身売買にで実行し、販売»は1つの社会«を提案する、と正式に国連のキャンペーン国歌で認識。
2008年7月、西ウクライナは深刻な洪水に苦しんでいる。 ルスラナ一緒にクリチコ財団が作成兄弟収集資金の自然災害の被災者を支援します。
ルスラナは、すべての方向に進行 - 彼女の音楽はにsayndtrekuとして使用されたmehapopulyarnoyiコンピューターゲーム『Grand Theft Auto 4、彼女は、文字のゲーム1つで表明した。 彼女の声はDJ駅ウラジオストクを話した。
10月10、2008世界アルバムルスラナ«ワイルドエネルギー»を発売します。 アルバムは、自我作品で伝説的なヒット工場基準スタジオマイアミ、アメリカ合衆国で生産。 秋のアルバムの終わりまでに中国では、リリースされると始まり、9月2日には、ここカナダでです。
«ワイルドエネルギーは民族のモチーフと現代的なリズム&ブルースのリズムを絡み合っ»を音で。 アルバムルスラナの作成中に初の外国人アーティストとのコラボレーション。 2つのトラックが一緒にアメリカのリズム&ブルースをT - Pain、ミスエリオットのスーパースターを記録した。 これらのデュエット - すでに顕著な成果をアルバムに、意外や意外。
最初のシングル、T - Painの«ムーン夢»と、この曲のビデオが記録はすでにポーランドとウクライナのヒットとなっている。



У квітні 2004 року світ ще не чув про Руслану, але скоро все змінилося.
У травні 2004 року Руслана вийшла на міжнародну сцену – українська співачка вразила всіх під час музичного конкурсу «Євробачення» у Стамбулі (Туреччина). Півтора мільйони глядачів з усього світу спостерігали за тріумфом Руслани. Сингл «Wild dances», що приніс перемогу на конкурсі, та одноіменний альбом були видані більше ніж у 25 країнах. 97 тижнів Руслана лідирувала у 14 чартах враженої її успіхом Європи. К рідній країні альбом співаки п’ять разів ставав платиновим і зробив Руслану першим виконавцем, що продав 500 000 копій альбому в Україні. Згодом Руслана отримала престижну премію World Music Awards в Лас-Вегасі як артист, що продав найбільшу кількість альбомів у світі. Далі була нагорода Gold Records та вершини чартів в Бельгії (11 тижнів на першій сходинці), Чехії, Греції та інших країн.
Шалений успіх дав Руслані, тендітній, але зверхенергійній дівчині, можливість зробити своєю сценою весь світ. Безперервні гастролі допомогли співачці донести свою музику у всі кутки світу. Від Сибіру, Канади та Ісландії і до Греції, Туреччини та Китаю, де Руслана нещодавно виступала на Олімпійських Іграх 2008 в Пекіні.
Після блискучого європейського прориву її популярність зростає, а гастролі не припиняються. Навесні минулого року компанія L’Oreal Cosmetics запропонувала Руслані стати новим обличчям L’Oreal.
Світовий рекординговий гігант Warner Music підписав зі співачкою контракт на весь світ. Руслана дійсно універсальний і, разом з тим, унікальний артист. Вона постійно випробовує себе в різних напрямках, використовуючи незвичайні етнічні звуки та змішуючи давні стилі та співочі традиції Карпатських гір з сучасною популярною музикою. Тембр її голосу та унікальна манера співу сьогодні безпомилково упізнається мільйонами людей.
Працюючи із командою музикантів та DJїв, Руслана створює свій особистий унікальний стиль в музиці, що оснований на використанні нових ритмів.
Руслана- співачка, композитор, продюсер та парламентарій. Займатися музикою Руслана розпочала в 4 роки, коли стала ученицею експериментального набору до музичної школи. В 7 вона вже виступала разом із дитячим ансамблем. По закінченню школи Руслана вступила до Львівської консерваторії на спеціальність піаніст та диригент.
Окрім музики, для Руслани завжди була важлива та актуальна соціальна діяльність. Восени 2004 року в Україні запалюється Помаранчева революція, в якій Руслана бере активну участь. І вже навесні 2006 року вона стає Народним Депутатом України.
В політиці головним аспектом діяльності Руслани стала благо чинність. Весною 2007 року співачка вирушає у великий благодійний тур Німеччиною разом з відомим німецьким рок-музикантом Пітером Маффаєм та всі кошти, зібрані під час концертів, передає Львівській, Дніпропетровській та Київській дитячим лікарням. Благодійний тур по 15 містах Німеччини, в якому взяли участь 14 виконавців з усього світу, допоміг зібрати кошти для вирішення соціальних проблем різних країн.
Соціальна діяльність Руслани торкнулася і проблем торгівлі людьми. Співпрацюючи із ОБСЄ, Руслана стає Послом Доброї Волі ООН та починає активну кампанію по боротьбі із сучасним рабством. У лютому 2007 року співачка виступає на Віденському Форумі з питань торгівлі людьми та презентує свій соціальний сингл «Not for sale», як офіційно визнаний ООН гімн кампанії.
У липні 2008 року Західна Україна потерпає від сильної повені. Руслана спільно з братами Кличко формує благодійний фонд та збирає кошти на допомогу постраждалим від стихійного лиха.
Руслана прогресує у всіх напрямках – її музика була використана в якості сайндтреку до мегапопулярної комп’ютерної гри Grand Theft Auto 4, а також співачка озвучила в грі одного з персонажів. Її голосом заговорив DJ радіостанції «Владивосток».
10 жовтня 2008 року відбудеться світовий реліз альбому Руслани «Wild Energy». Альбом спродюсований Ego Works на легендарній Hit Factory Criteria Studio в Майямі, США. До кінця осені альбом буде виданий в Китаї, а на початку, 2 вересня, вже вийшов в Канаді.
У звучанні «Wild Energy» переплетені етнічні мотиви та ритми сучасного r’n’b. При створенні альбому Руслана вперше співпрацювала із закордонними артистами. Два треки були записані спільно із суперзірками американського r’n’b T-Pain та Miss Elliot. Ці дуети – неочікувані сюрпризі в альбомі, що вже дали чудовий результат.
Перший сингл, записаний з T-Pain «Moon of Dreams», а також відео на цю пісню вже стали хітом в Польщі та Україні.


---Wiki


ルスラナ
Руслана Лижичко
2006年ベルリンでのパフォーマンス
2006年ベルリンでのパフォーマンス
基本情報
出生名Ruslana Stepanivna Lyzhychko(Руслана Степанівна Лижичко)
別名Ruslana (Руслана) , Lana , Rusiya
出生1973年5月24日(37歳)
出身地ウクライナの旗 ウクライナリヴィウ
職業歌手ダンサー作曲家プロデューサーピアニスト
活動期間1996年 -
レーベルEMIワーナー・ミュージック・グループ
共同作業者T-PainMissy ElliottSlavi TrifonovVarvara、Harem、Helmut LottiPeter Maffay
公式サイトhttp://www.ruslana.ua/



ルスラナ(ウクライナ語Руслана Лижичко、Ruslana Stepanivna Lyzhychko、1973年5月24日 - )はウクライナリヴィウ出身の歌手・ダンサー・作曲家・プロデューサー・ピアニスト。日本ではほとんど知られていないが、母国や周辺国では絶大な人気を誇っている。また、ユーロビジョン・ソング・コンテスト2004で優勝した事でも知られている。ウクライナオレンジ革命に参加し、PVの中に使われている。

外部リンク [編集]

0 件のコメント:

The Definition Of Art Harbour Blog



The Definition Of Art Harbour


Virtual International Trade Harbours Of Art


Opening Anniversary Date: December 1, 2006

Language: Multi Language


Each harbour can export the works toward the virtual world.

People and organization can import the works from all over the world.


Now,Item: Works on Art Activities that are expressed with Photos and Explanations etc.

Export Method: Each Harbour put the Works onto this blog

Import Method: People and Organizations accsess this blog

Order Method: People and Organizations put some comments about the Works onto this blog.


In the future, we will need transportation including trains,airplanes,ships, cars, buses etc.

in order to export and import people, goods etc. ?


Art Harbour


アート・ハーバーとは


アートのバーチャル国際貿易港


開港記念日:2006年12月1日

言語:マルチ言語


各港は、バーチャルな世界へ向けて、作品を輸出できる

人や組織などは、バーチャルな世界から、作品を輸入できる


現時点輸出品目: アートに関する活動などを「写真と文などで表現した作品」

輸出方法: 各港で作品をこのブログに書き込むことで、輸出したものとみなす

輸入方法: 人や組織が作品をこのブログで参照することで、輸入したものとみなす

注文方法: 感想などをコメントに入れることで、注文したものとみなす


将来、、、列車、飛行機、船、車、バスなどを利用して、リアルな人や物が輸出入できる?


アート・ハーバー

Multi Language

現時点では?


ブログは日本語ベース


Google Translatorで、各国語へ、変換




そして、現場で、リアルなコミュニケーションは?


英語ベースで、現地語がお愛想・・・


こんな感じかな?


Aoyagi YoSuKe

Art HarbOur


The Gaiaと各ハブは?


英語がベースで、Google Translatorで、各国語へ・・・

Copyright and Responsibility of AH Shimokitazawa blog



Copyright:


Each manager or each member of Each AH Local must independently handle Copyright.


Each may insist on Copyright or discard Copyright independently.


Copyright depends on each manager or each member.


Responsibility:


Each manager or each member of Each AH Local

must independently have the resposibility on the posted works.

Art Harbour Shimokitazawa


コピーライト:

各アート・ハーバーのマネージャーまたはメンバーは

各々でコピーライトの取り扱いをしなければならない。

コピーライトを主張するか破棄するかは各々に任される。


責任:


各アート・ハーバーのマネージャーまたはメンバーは

各々が投稿した作品に関して責任を持たなければならない。


アート・ハーバー 下北沢


Posting Rule - 掲載ルール




Introducing People, Works, Shops etc. related to Art Harbour as a spot ad.


As a general rule, the details such as map, price should be in the Official Sites related to the ad.

Each ad may contain the Official Sites' URL related to the ad.


Restriction: The Number of Photos is within 6(basically 3). about 640x480 pixel


Ad Size: Within about 2 standard printing papers.


Example: Spot ad. , Flyer, Live Report, Poem, Short Story, Illustraltion, Photo, Paintings etc.


Art Harbour Shimokitazawa



アート・ハーバーに関連した人、作品、店などをスポット広告として紹介する。


原則として、地図や価格などの詳細は広告に関連したオフィシャル・サイトに掲載する。


各広告には関連オフィシャル・サイトのURLを掲載しても良い。


制限:写真など6枚以内(基本は3枚) 1枚に付き640×480ピクセル程度


サイズ:標準プリント用紙(A4)約2枚以内


例:スポット広告、フライヤー、ライブの報告、詩、イラスト、絵など



アート・ハーバー 下北沢